Bonificacions

L'antiga Fundació Tripartida, ara denominada Fundació Estatal per a la Formació en l'Ocupació (FUNDAE), ajuda a les empreses a incrementar la seva competitivitat i productivitat, desenvolupant les competències i qualificacions dels seus treballadors.

Per a això, disposen d'una ajuda econòmica que es fa efectiva mitjançant bonificacions en les cotitzacions de la Seguretat Social. Totes les empreses disposen d'un crèdit per a finançar la formació dels seus treballadors.

Les bonificacions dels cursos o formacions així com els tràmits amb la Fundación Estatal para la Formación en el Empleo - FUNDAE - es podran gestionar pròpiament o bé a través d'empreses o entitats especialitzades en la bonificació de formacions. El cost econòmic de les gestions també podrà ser bonificable.

La Fundació UdG us pot facilitar el contacte de les d'empreses o entitats especialitzades en la bonificació de formacions. Podeu sol·licitar el contacte enviant un correu a economia.fundacioif@udg.edu

La Fundació UdG us proporcionarà la informació del curs necessària per a la bonificació de les formacions quan se sol·liciti per part de l'empresa o treballador.

Qualsevol canvi en la informació del curs relativa a la bonificació de la formació es comunicarà a l’alumne, que s’haurà de responsabilitzar de  transmetre-ho a l’empresa.

Trobareu tota la informació relativa al procediment a la pàgina web de FUNDAE.

eventis